|
|||||||||||||||||
|
Samarbeidstrening
Trygghet Kommunikasjon Respekt Lagarbeide Teambuilding eller utfordringsarrangement?Når man planlegger å ta med firmaet/avdelingen/prosjektet på lagbyggende aktiviteter er det viktig å tenke over hva man ønsker. Er det ønskelig med aktiviteter som stimulerer gruppa eller individet? Vi har delt dette opp i:
TeambuildingLæringsgledeSentralt i våre teambuildings -arrangementer er trygghetfølelsen. Våre veiledere sørger for at det skapes trygget i teamene slik at deltagerne engasjerer seg og læringen blir en glede.Under øvelsene legger vi opp til diskusjoner, forhandlinger, og spørsmål vil dukke opp. Deltagerne må komme frem til en felles plan for løsning av oppgavene. Gjennom å engasjere deltagerne påminnes de om å utnytte kraften i teamets ulikheter og styrker, og lærer seg å benytte disse egenskapene til teamets fordel. Naturen som rammeVi har et stort utvalg av øvelser med hvor naturen i seg selv gir mange rammer. Oppgavene tilpasses gruppen og dens forutsetninger, og defineres som et oppdrag.For best mulig tilpasning av øvelser og identifisering av behov, jobber vi sammen med oppdragsgiver under planlegningsfasen av arrangementet. Mål for vår teambuilding
Teambuilding og personlige utfordringerMange av aktørene i event og opplevelsesbransjen har en misforståelse av begrepet teambuilding. Mange tilbyr aktiviteter som byr på personlige utfordringer og kaller det teambuildingsaktiviteter. Et av kriteriene for teambuildingaktiviteter er at de valgte aktivitetene stimulerer gruppa og fokuserer på samarbeide i gruppa. Videre bør det velges aktiviteter under et teambuildingarrangement der alle stiller på lik linje uavhengig av alder, kjønn og fysikk.Vi har kalt den type aktiviteter og arrangement der personlige utfordringer og opplevelser er i fokus for Utfordringsarrangement. Les om våre utfordringsarrangementer...
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Utlevelser: tlf 47 64 50 00 , Fax: 98 37 98 00, E-post: post@utlevelser.no |